Noul proprietar al Twitter, Elon Musk, a anunțat pe Twitter că va lansa în curând un abonament de 8 USD pe lună pentru utilizatorii care doresc ca conturile lor să fie certificate ca autentice și mai puțin expuse la reclame.
Rețeaua de socializare a oferit abonamente pentru funcții cu plată încă de anul trecut, dar CEO-ul dorește o ofertă nouă, mai scumpă și mai larg acceptată, care să diversifice fluxurile de venituri ale platformei.
“Actualul sistem de domni și țărani, cu cei care au o căpușă albastră și cei care nu au, este o bucată de rahat de câine. Puterea aparține oamenilor! Albastru pentru 8 dolari pe lună”, a spus șeful Tesla și SpaceX. pe 1 noiembrie, care a cumpărat Twitter joi.
Sistemul actual de domni & țărani de pe Twitter pentru cine are sau nu o bifă albastră este o prostie.
Puterea poporului! Albastru pentru 8 USD/lună.
— Elon Musk (@elonmusk) 1 noiembrie 2022
„Jumătate de publicitate”
Prin urmare, el intenționează să combine Twitter Blue – un abonament de 5 USD pe lună pentru instrumente de citire și editare mai confortabile – și posibilitatea ca conturile relevante să fie supuse verificării și certificării identității.
În prezent, doar anumite profiluri pot aplica pentru autenticitatea Blue Tick, inclusiv guverne, companii, mass-media, personalități politice, culturale sau sportive etc. Ei își pot pierde insigna dacă nu o vor folosi sau dacă nu respectă regulile platformei.
Vineri, Elon Musk le-a cerut inginerilor să lucreze neobosit la această revizuire a sistemului. Adepții vor avea alte beneficii, a spus el: tweet-urile lor vor apărea primele, vor putea posta mesaje video și audio mai lungi și vor primi „jumătate din cantitatea de publicitate”.
Costul abonamentului va fi ajustat în funcție de țară. „De asemenea, va genera venituri pentru Twitter pentru a recompensa creatorii de conținut”, a conchis el.
„Ajutând omenirea”
Cel mai bogat om din lume a repetat încă de la începutul furtunoasei procese de blocare a pieței că a mers la această înțelegere din interes pentru această „piață publică” care este importantă pentru democrație și pentru a „ajuta omenirea”.
Potrivit acestuia, profitabilitatea nu este prioritatea lui. Dar Twitter este o rețea care obține 90% din venituri din publicitate și nu a fost niciodată foarte profitabilă în comparație cu vecinii săi din California Meta (Facebook, Instagram) și Google (YouTube).